LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor vandute de Siretila se face in Romania, printr-o firma de curierat partenera (Fan Courier, Sameday, DPD, etc). Costul transportului se va calcula automat si il poti vedea in cosul tau/comanda ta.
Livrare este GRATUITA la comenzi de peste 99 ron platite cu CARDUL sau la comenzi de peste 150 ron cu plata ramburs.
Pentru celelalte comenzi costurile de livrare sunt:
1. In Bucureşti, dacă plătești cu CARDUL : intre 12,99 si 16,99 RON (se calculează automat in coş)
2. In Bucureşti, dacă plătești ramburs : 19,99 RON (curierii percep extra taxa pentru ramburs)
3. In ţara, dacă plătești cu CARDUL : intre 13,99 si 16,99 RON (se calculează automat in coş)
4. In ţara, dacă plătești ramburs : 19,99 RON (curierii percep extra taxa pentru ramburs)
Dupa ce vom pregati comanda ta, ea va fi ridicată de către curier și va urma drumul către tine. Curierul te va anunța ziua livrării și poți oricând sa stabilești cu el detalii legate de livrare - oră, modificări de adresă etc.
In mod obisnuit, livrarea se face a doua zi ridicării coletului de la noi, dar din diverse motive livrările pot întârzia.
Curierul va aduce coletele la adresa de livrare pe care ai menționat-o în comandă. Te rugăm ca la adresa pe care ai furnizat-o să fie prezentă o persoană care poate prelua coletul și să plăteasca contravaloarea acestuia, daca ai ales plata ramburs.
La recepționarea coletului este necesar să verifici aspectul exterior al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile.
Dacă remarci însă că pachetul este deteriorat grav și suspectezi că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, poți refuza preluarea pachetului și informeză-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări vizibile, preiei coletul și semnezi confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier. Curierul are obligația să predea fiecare colet personal, iar când este necesar să revină pentru livrarea lui.
In mod obisnuit, dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon menționat când ai efectuat comanda și va stabili de comun acord cu tine un nou termen de predare a coletului.
Daca nici atunci nu te găsește la adresă, coletul va fi returnat magazinului. La primirea acestuia, noi te vom contacta pentru a afla motivul nelivrării.
**********************************************************************************************
Retur gratuit in easybox - oferta limitata pana la 31 decembrie 2023
Ca să faci un retur la easybox, completează formularul de aici (Sameday Return).
Vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.
Cum returnezi un produs la easybox
Dupa ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, în dreptul ecranului dedicat.
Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.
**********************************************************************************************
RETURNAREA PRODUSELOR (in afara ofertei Retur gratuit in easybox - oferta limitata pana la 31 decembrie 2023 )
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului.
Pentru returnarea produsului trebuie sa va autentificati in contul facut pe www.siretila.ro , din pagina Comenzi: https://siretila.ro/istoria-comenzilor accesati comanda, selectati produsul pe care doriti sa-l returnati, completati motivul, sau doar textul “Fara explicatii” si apasati butonul “Solicita o returnare”. Va fi generat un formular de retur, pe care il veti gasi in pagina “Retur de Marfa” a contului tau: https://siretila.ro/returnari . Acest formular trebuie trimis impreuna cu produsele la adresa din formular.
Puteti monitoriza stadiul din pagina “Retur de Marfa” a contului tau https://siretila.ro/returnari
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va face : fie utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala in cazul platii cu card sau transfer bancar, fie, cu acordul clientului, prin tranfer bancar, fie prin generarea unui cupon cu valoare pe care il gasiti in pagina “Cupoane” a contului tau. Acest cupon (cod de reducere) se poate folosi la comenzile ulterioare.
Produsul cumpărat trebuie sa fie în ambalajul original, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură.
Cheltuielile de expediţie vor fi suportate de dvs. Va rugăm să păstraţi dovadă de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate, până la momentul rambursării banilor.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.